Eloszor is sajnalom, hogy nem jelentkeztem ilyen hosszu ideig. Visszajott par pattanas, es ez annyira elkeseritett, hogy nem volt kedvem megirni a negativ valtozast.

Az elejen azt mondtam, ket hetig tart majd ez a kiserlet. Ezt meg hosszabbitottam, ket okbol is. Nehany napja elleptek az allamat es a homlokomat a pattanasok. Lehet, hogy a hormon szint valtozas miatt van, nem tudom. De lehet, hogy az ejszakai geltol, amihez eddig olyan nagy remenyeket fuztem. A dobozara az van irva, hogy ha a bor allapota rosszabbodna, azonnal abba kell hagyni a kezelest. En most abbahagytam harom napja, meglatom, hogy emiatt jottek-e ki a pattanasok.

A masik ok, amirt meg mindig nem eszek hust, az az, hogy vegulis vilag eletemben vega akartam lenni, csak eddig azt kepzeltem, hogy ez hatalmas lemondassal es faradtsaggal jar, es ugysem tudom majd veghez vinni. De nem olyan nehez, mint ahogy kepzeltem. Cserebe par tehennel es disznocskaval kevesebbet vagnak le a kornyeken, ahol lakom. Ugy nez ki, vegetarianus maradok tovabbra is.

A kiserletet meghosszabbitom meg ket hettel. Ha nem latok egyertelmu pozitiv valtozast, azaz a pattanasok eltunnek es szep, sima lesz a borom, akkor feladom a kiserletet, es uj kivalto okok utan kutatok majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://aszepborert.blog.hu/api/trackback/id/tr911919522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anitat · http://www.nailshopbt.hu/indulo-keszlet 2010.04.28. 15:24:06

A vegetáriánus életmóddal én is próbálkoztam már, de mindig csak rövid ideig sikerült tartanom a hús nélküli életet.

A.B. 2010.04.29. 01:22:21

@Anitat: Tul sok a csabitas. Es hamar meg is lehet ehezni. Plusz hirtelen olyan nehez hus nelkuli eteleket kitalalni. Azert, ha egyszer ujra nekigyurkozol, sok sikert!
süti beállítások módosítása